Monday, October 3, 2011

Secretul tau II

                                                                        -IX-

Intre timp in oras intr-un hotel de 5 stele Jon si Andres vorbeau despre cazul Lyn.
-Spune-mi ce ai aflat pana acum.
-Layla avea o verisoara pe nume Lya care a murit intr-un accident.Masina in care se afla a explodat dar eu am vazut-o pe Lya cantand in clubul Luna Albastra. Deci e clar ca altcineva a murit in acel accident. Tatal lui Marian e proprieterul clubului iar Marian era acolo cand am vazut-o pe Lya. Deci nu are cum sa fie cu Layla.
-Dar parca ai spus ca el a rapit-o. Asta inseamna ca fata e undeva inchisa iar el e aici distrandu-se.
-Nu.Tu nu ii cunosti pe Layla si Marian. Ea are un caracter de leoaica iar el e un om linistit. Nu are de-a face cu asa ceva.Totusi cand am fost mainainte acolo nici Lya si nici Marian nu erau in schimb masini de politie peste tot. Se pare ca au disparut la fel ca Layla.Ceva nu imi place aici. Cineva e la mijloc si produce toate aceste disparitii dar cine?
-Sti ce trebuie sa facem Andres?
-Ce?
-Sa o sunam pe draga de Francesca si o rugam sa ne ajute.Ea e in casa inamicului sigur stie mai multe ca noi.
-Cum vrei.Eu ma duc sa fac un dus, spune el indiferent si merge la baie.
Dupa 10 minute .
-Ai sunat-o? intreaba Andres.
-De 6 ori si nu mi-a raspuns dar uite ce mesaj mi-a dat.” Am plecat intr-o vacanta in Paris.Ti-am lasat masina in fata hotelului” Deci ne-a parasit. Acum depinde de tine sa rezolvi cazul.
-Nu a plecat in Paris.E aici.
-Ce? Nu ai auzit mesajul?
-Ei nu ii place Parisul.Am vrut sa-i fac o surpriza cand traia sora ei si am mers acolo. Proasta idee.Mi-a reprosat tot drumul ca nu i-a placut.
-Bine, poate acum ii place. Ai uitat ca are amnezie?
-Chiar si asa , gusturile nu se schimba.Oricum , trebuie sa aflu unde e Layla.
-Doar Layla?
-Da. Asta e treaba mea. Dupa ce termin asta am plecat de aici.
-Vorbesti serios? Chiar asa ai devenit? Bine , cum vrei.Eu am plecat.
Jon pleaca nervos iar Andres incearca sa adoarma dar nu reuseste.Gandurile ii zburau la vremurile de demult.
In casa din padure…
Marian pleaca intr-o camera urmat de Lya .
-A da?! Bine , asa sa fie!, spune Layla dupa care merge pana la o masa din sticla si isi toarna whisky intr-un pahar.
-Vrei?
-Nu multumesc. E cam tarziu. Apropo eu sunt Francesca. Am vrut sa te intreb. De ce va tine Ken aici?
-Ei bine eu sunt aici pentru ca , Ken ma iubeste si eu nu. Marian e aici pentru ca mie imi place de el si Ken e gelos, iar Lya,sincer nu stiu ce face aici. Dar tu? Ce legatura ai cu toate astea?
-Eu sunt detectivul care se ocupa de cazul tau si Ken m-a adus aici pentru ca probabil si-a dat seama ca as putea sa il demasc daca mai raman prin zona. A vrut sa ma impuste dar nu a putut . Zicea ceva de “frumoasa” si iata-ma aici.Totusi cum ai ajuns aici fara sa stie nimeni?
                                                                    Va urma

5 comments:

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...