Friday, October 7, 2011

Ea.Totul pentru el

Un baiat si o fata stateau sub un copac uitandu-se la marea minge galbena de pe cerul albastru fara nici un nor.Ea mai intorcea din cand in cand capul si il privea pe baiatul de langa ea ce o tinea de mana.El parea absent.Era intr-o lume diferita, speciala, o lume a amintirilor. In fata ochilor ii apareau imagini  vechi uitate si pastrate in unul din sertarele inimii. In acele imagini noaptea domnea peste tot.El era alaturi de persoana iubita si se uitau visand la praful stelelor de pe marele abis intunecat.Cantecul gratioaselor randunele l-a readus in lumea cea reala unde el este sub un copac alaturi de persoana iubita pentru care si-ar da foarte bucuros viata in orice moment.Ea. Fata care pentru el inseamna totul, cea care ii insenineaza ziua, cea care mereu zambeste cand el e trist, cea care tace pe moment cand el face o prostie dar ii va spune mai tarziu ce a gresit...

8 comments:

  1. Foarte frumos :-x
    Ai atata talent<3 .Geamana mea,diferita !:*
    :X:X:X

    ReplyDelete
  2. Multumesc geamana mea diferita :))

    ReplyDelete
  3. Superb:x Te pricep de minune la scris.

    ReplyDelete
  4. Pff...cat ai mai postat de cand nu am mai intrat pe aici.Nu am lasat comentarii la toate postarile dar sa stii ca le-am citit pe toate.

    O seara frumoasa iti doresc>:D<

    ReplyDelete
  5. Dream ma bucur ca ai citit tot si intradevar postez mai des in ultima vreme dar nu ma pot abtine imi place mult sa scriu:))
    O seara frumoasa si tie>:D<

    ReplyDelete

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...