Wednesday, July 4, 2012

O dorinta moare, una se naste

Razele de lumina, calde si delicate la atingere, trec prin stilca groasa a geamului doborand orice bariera ca sa ajunga la fata tinerei ce deschide ochii. Zambeste dulce si viseaza cu ochii deschisi la ce nu poate avea.
Cel putin nu are acum cand isi doreste cel mai mult, cand acea dorinta a prins viata in ea din cenusa.

E atat de frumos sa visezi ca dorinta ta e implinita si ca totul e perfect dar din pacate realitatea nu e asa.Niciodata nu va fi perfect in realitate asa ca ... ea ramane doar la Vise!

O senzatie ciudata din adancul inimii ii spune ca niciodata nu va putea sa duca la indeplinire aceasta dorinta. Dar nu mai conteaza pentru ca nu are nevoie de un om sa o iubeasca, se poate descurca mult mai bine singura iar de aceea Dorinta numarul 1 se transforma in vis, in timp ce o noua dorinta, care priveste viitorul ocupa primul loc in planurile ei.

18 comments:

  1. niciodată nu o să ni se împlinească toate dorinţele..

    ReplyDelete
  2. Eu de fiecare data,inainte sa adorm,imi imaginez cum visele mele,dorintele mele,devin realitate.Si e asa de placut.E partea mea preferata din zi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si eu mai fac asa dar in ultima vreme am renuntat ;))

      Delete
  3. într-adevăr dorințele nu se împlinesc toate ,d-aia sunt dorințe . dar se zice că dacă îți dorești din tot sufletul ..va deveni real !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Doar se zice, nu inseamna ca e adevarat.

      Delete
    2. stiu,nici eu nu cred in asa ceva.

      Delete
  4. Aşa şi trebuie!
    Nu trebuie să ai dorinţe limitate,trebuie să ai un milion de dorinţe şi de vise care să se înlocuiască unele pe celelalte!

    ReplyDelete
  5. Eu cred ca dorintele nu mor. Unele sunt nerealiste, altora nu le-a sosit inca timpul de implinire. O parte dintre ele se retrag in subconstient si se materializeaza prin altele care sunt mai usor de indeplinit.

    ReplyDelete
  6. Eu cred ca dorintele nu mor. Unele sunt nerealiste, altora nu le-a sosit inca timpul de implinire. O parte dintre ele se retrag in subconstient si se materializeaza prin altele care sunt mai usor de indeplinit.

    ReplyDelete
  7. O dorinta devine vis,iar un vis o sa se implineasca daca speram si daca ne dorim cu adevarat acel lucru!

    ReplyDelete
  8. dorinte sau vise...? oricum sunt degeaba .
    felicitari pt efort si pt ceea ce scri aici ....este minunat

    ReplyDelete

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...