Sunday, September 11, 2011

Secretul tau II

Nota: Dialogurile fetelor e scris cu rosu iar dialogurile baietilor cu albastru.
                             -I-

Saptamanile treceau una cate una. Doctorii spuneau ca Francesca se recupera foarte bine, totusi era o problema. Nu isi amintea unele lucruri. Stia ca e in spital din cauza unei fete ce era acum in puscarie. Era pe urmele unei bande si a fost prinsa iar apoi cand a incercat sa scape a fugit inttr-o padure dar Alice a gasit-o si din cauza ei a alunecat si s-a lovit la cap. In rest nu mai stia nimic din fosta ei misiune iar prietenii au hotarat sa nu ii spuna nimic de Andres pentru ca doctorul i-a anuntat ca prea multe amintiri ii vor face mai mult rau.
Dupa un an Francesca era ca noua dar un lucru era inca in neregula iar doctorii spuneau ca s-ar putea sa isi aminteasca de Andres doar daca o sa fie fata in fata cu el.
-Am o treaba pentru tine Francesca.
- In sfarsit! Era si cazul nu credeti? In fond nu am mai avut de lucru de un an.
-Imi pare rau pentru asta dar am asteptat sa te refaci.
-Ma simt foarte bine acum. Ce treaba aveti pentru mine si unde e?
-New York. E o rapire.
-Rapire? intreaba Francesca uimita pentru ca pana acum nu a mai avut de aface cu rapiri. Crime, hotii, contrabande da dar rapiri nu.
-Exact. o cantareata de 20 de ani a disparut si o data cu ea si un baiat de 25 de ani care se pare ca a mai fost inainte in inchisoare.
-De ce a fost in inchisoare?
-Fura bijuterii si apoi le dadea fetelor.
-Si ce legatura are el cu fata asta... cum o cheama?
-Layla Lyn! Baiatul asta Marian a fost vazut de multe ori cu Layla. Se pare ca erau impreuna dar parintii fetei nici nu vroiau sa auda. Cum baiatul a disparut o data cu Layla ei il acuza de rapire.
-Si politia de acolo ce a zis?
-Au dat dreptate parintilor.Fata a fost cautata de multi detectivi dar nimeni nu a dat de urma ei. Acum au apelat la noi si vor sa trimitem cel mai bun detectiv acolo. O sa stai la ei, totul e aranjat. pleci maine seara, aici ai toate informatiile noastre despre ea si biletul de avion. Nu iti face griji in privinta banilor, familia Lyn e una dintre cele mai bogate din New York. Platesc ei tot ca si la ceilalti detectivi.
Dupa o pauza de cateva minute , timp in care Francesca a strans foile din dosarul cu numele "Cazul Lyn" sefa sa i-a spus:
-Mult noroc!
-Credeti ca o sa am nevoie? intreaba ea zambind.
-Dupa cum te cunosc eu pe tine nu m-ar mira daca dupa o luna ma suni si imi spui ca ai rezolvat cazul.
Francesca se ridica si merge spre usa.
-Si..., sefa ei incearca sa spuna ceva dar se opreste. Francesca se intoarce si cu mana pe clanta zice:
-Imi pare rau dar sunt foarte sigura ca nu cunosc nici un Andres.
-Bine atunci nu te mai retin.
                                                                   Va urma
Categories: , ,

8 comments:

  1. imi aduce aminte de un roman.
    frumos,ai talent.
    sper sa scrii mai des.:*

    ReplyDelete
  2. Denisaaa o sa scriu.
    Saptamanile astea nu am scris pentru ca am fost plecata dar de acum in colo voi scrie

    ReplyDelete
  3. stiu ca va fi foarte frumoasa povestea:X

    ReplyDelete
  4. Bine ai venit, Denisa! Ma bucur. Frumoasa continuarea. :*

    ReplyDelete
  5. Heeei,bine ai revenit.
    Sper sa nu mai lasi povestea neterminata si sa ne zici ce se intampla in continuare:)
    Te imbratisez cu mare si mare caldura>:D<

    ReplyDelete
  6. Lavinia mersi >:d<

    Dreams*Link bine v-am gasit :)

    Dream mersi si nu voi lasa :x

    ReplyDelete
  7. Frumos....ai talent si ar fi pacat sa-l irosesti!
    Continua sa scrii mai departe...eu o sa fiu aproape de tine si am sa-ti citesc postarile,chiar daca nu las comentarii de fiecare data.
    in rest...sa ai o saptamana cat mai minunata:D

    ReplyDelete

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...