Tuesday, April 23, 2013

Sunt a cuiva. Stiu asta!

Frumoasa mea, de ce stai trista uitandu-te la cuplurile din jur?
Chiar crezi ca ei sunt fericiti cu adevarat? Si daca sunt cat crezi ca o sa dureze?O saptamana?O luna?
Chiar daca ai obosit sa crezi ca ma vei intalni sa stii ca sunt aici.
Nu pot garanta ca ne vom intalni si ca vom fi fericiti pana la adanci batraneti pentru ca nu stiu viitorul si oricum tu nu crezi asta dar iti pot spune ca fiecare om merita sa fie iubit si sa iubeasca macar o data.
Poate ca ti-e greu sa fii singura si de multe ori oftezi.
Poate ca vezi atatea zambete pe fetele celorlalti iar in ochii tai sunt numai lacrimi dar sunt aici.
Sunt in inima ta,sunt in mintea ta. Sunt doar o imagine pentru tine acum. Doar un gand de alinare, doar o imagine care iti hraneste speranta si chiar daca nu am sa fiu asa cum iti imaginezi tu stiu ca tot ma vei iubi pentru ca esti jumatatea mea.Da, tu esti a mea!

16 comments:

  1. Ce frumos!Da întradevăr,fiecare avem un suflet pereche,şi nu înseamnă că dacă vedem atâtea cupluri în jur,ei chiar sunt fericiţi.Iubirea apare atunci când nu te aştepţi.!

    ReplyDelete
  2. Maxim:)..Fix asa sunt eu acum...dar o sa vina si randul nostru..:))(SA speram)

    ReplyDelete
  3. La un moment dat o sa vina si el :p

    ReplyDelete
  4. daca ti-a placut leapsa..ia fao si tu hai :))) !

    ReplyDelete
    Replies
    1. As vrea sa o pot face dar nu prea am timp:(

      Delete
  5. nu te mai gandi neaparat ca trebuie sa ai pe cineva acum. o sa vina e cu timpul.

    ReplyDelete
  6. Cand vad doi oameni iubindu-se imi vine sa merg la ei sa le spun : mari prosto mai sunteti :) . Dar nu o fac niciodata - cu prostii nu se poate discuta - desigur eu sunt cel din urma. Nu ?

    Faci bani sin blogul asta ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eu cred ca prosti sunt cei care nu iubesc.Cei care nu iubesc, pot spune ca au o viata oribila.:)
      Nu fac bani.

      Delete

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...