Tuesday, April 30, 2013

Chiar nu mai inteleg

Nu pot intelege deloc.
Parca tot universul se pune impotriva mea.
Am senzatia ca eu nu am voie sa am un iubit.Dar este o prostie nu? Pentru ca asa ceva nu se poate. Oricine are voie sa iubeasca nu?Oricine are voie sa fie cu cineva.
Cu siguranta oricine are voie sa fie cu cineva insa, nu imi pot da seama de ce fiecare baiat de care imi place nu ma vrea.
Nu stiu... nu inteleg si singura explicatie buna care imi vine in minte e ca eu nu am voie sa fiu cu cineva.
Ce mi-am dorit atat de mult sa nu pot avea.Sa nu am voie! Sa se puna impotriva mea universul. Nu oamenii din jur, nu, ci universul.
Daca s-ar fi intamplat asta o data, de doua ori as mai fi zis ca e ok dar deja sunt mai mult de cinci dati asa ca nu mai inteleg absolut nimic.
Si in momente ca astea incep sa cred ca intr-adevar eu voi fi singura toata viata...

Categories: , , ,

17 comments:

  1. Foarte pesimista esti tu. :)) nu vreau sa rad de tine, sau de situatie. Dar tine minte ca intotdeauna cand se inchide o usa, doua, zece, se inchid pentru ca Dumnezeu asa vrea. Universu nu poate sta impotriva ta. Dumnezeu poate, dar o face cu un scop. Si daca se inchid usile inaintea ta, e ca sa intelegi unele lucruri. Trebuie sa privesti mai departe de nemultumirea asta. Dumnezeu ne iubeste,pe toti in egala masura. El nu poate fi nervos pe tine.
    Ai sa gasesti asta ciudat dar Dumnezeu chiar face lucrurile astea pentru binele nostru. Ai sa vezi ca e chiar asa ca "se intampla asa ca sa primim ceva mai bun!" Fii increzatoare!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Am mai auzit cuvinte ca astea ca se intampla asa ca sa fie bine dar eu inca nu vad binele. :)

      Delete
    2. Mhm. Si eu am zis cuvinte ca astea. Sa sti ca Dumnezeu asteapta sa vada ca tu crezi.
      Nu trebuie sa vezi binele. Trebuie sa il crezi.. Sa il astepti. Sa il doresti. Asa inveti sa il pretuiesti. Asteptand si dorindu'l...
      Stiu ca e enervant de dezamăgitor. Dar crede pe cuvant si nu fi încăpățânata.

      Delete
    3. Nu sunt incapatanata cand nu pot sa cred. Nu pot comanda inimii ce sa creada.

      Delete
  2. Nici nu ştii cât de bine înţeleg tot ce ai scris tu aici.Dar nu cred că universul e de vină.Poate ar trebui să capeţi puţin mai multă experienţă în tainele iubirii.Sau poate încă nu e timpul tău.Fiecare avem un suflet pereche,draga mea,şi chiar dacă nu crezi asta..există unul şi pentru tine!Dragostea vine când nu ne aşteptăm.Nu încerca să prinzi iubirea în capcană,căci nu vei reuşi.Aşteaptă să vină EA la tine,nu fugi TU către ea.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Am sa astept insa nu pare ca vrea sa vina prea repede. ;))

      Delete
  3. Sa incepi sa iti faci probleme atunci cand vei iubi un baiat si el nu te vrea, nu doar atunci cand il placi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eu nu stiu cum e sa iubesti.Nu stiu ce simti.

      Delete
  4. dar treb sa ai o gandire buna si sa speri asa este cel mai bine

    ReplyDelete
  5. Sunt doar momente, nu e viata ta :)

    ReplyDelete
  6. Fie ca Sfanta Sarbatoare a Invierii Domnului sa-ti aduca cele 4 taine divine: incredere, lumina, iubire si speranta.
    Paste Fericit!.

    ReplyDelete
  7. Toate la timpul lor.Uneori viata are uimitorul dar de a ne surprinde placut cand ne asteptam mai putin!:)

    ReplyDelete

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...