Wednesday, April 10, 2013

S-au adunat cuvintele

Nu am avut nimic de spus nici ieri, nici alaltaieri, nici acum nu stiu cate zile.
Poate azi am ceva de spus.
In mare, postarile de pe blogul meu au fost facute cu gandul la un el si o ea.
Pentru ca asta imi doream si imi doresc cel mai mult. Sa apara un el si la mine si sa fie soare.
Acum pe strada mea sunt cateva raze de soare si totusi el nu este cu mine. Nu mai imi place nici un baiat ci doar vreau ca eu sa ma simt bine.
Am crezut ca inima mea a inghetat, ca nu mai simte nimic dar viata mi-a aratat ca inima mea e acolo. Nu s-a schimbat deloc. E la fel ca inainte, plina de iubire. Totusi ceva este diferit.
Nu ma mai deranjeaza atat de mult ca eu sunt singura. Ba chiar ma simt bine. Ma ocup de novoile mele si fac ce imi aduce zambetul pe buze.
Cred ca a disparut acea dorinta enorma de a fi cu cineva. Inca imi doresc sa apara un el special dar cine nu isi doreste asta?
Imi doresc si atunci cand inchid ochii imi imaginez cam cum ar fi dar cand deschid ochii, realizez ca imi e la fel de bine si fara el.
Poate e de vina faptul ca inima mea nu mai place nici un baiat.
Ma uit la toti din jurul meu si ii vad cat de mult se bucura atunci cand vorbesc cu persoana placuta/iubita si mi se pare ca e ceva care lipseste. Ar trebui sa ne bucuram de multe lucruri nu doar de acelea legate de un anumit om.
Poate zic aceste vorbe si cred asta pentru ca nu am iubit niciodata si nici nu am de gand sa o fac prea curand.
Adevarul e ca stiu cateva persoane care sunt singure la o varsta inaintata si o duc foarte bine.Insa eu nu vreau sa fiu singura pentru ca m-am prins cu dintii de dorinta mea numarul unu dar nu imi pot forta inima sa placa.
Mi s-a spus ca sunt pretentioasa si ca o sa raman singura in felul asta.
Atunci nu am raspuns nimic dar daca acum mi-ar mai zice cineva propozitia de sus i-as spune urmatoarele vorbe: Bine, comanda-i tu inimii mele sa placa baietii care ma plac pentru ca eu am incercat si nu a mers.

18 comments:

  1. Ca-ntotdeuna Minunata.Scrii frumos si chiar imi place.Te astept si pe la mine,cu drag.

    ReplyDelete
  2. Cred ca zambetul tau nu tine cont neaparat de un el..Nu ai nevoie de un el ca sa poti zambi.
    :).

    ReplyDelete
  3. Nu esti pretentioasa. Doar ca esti nesigura pe tine.

    ReplyDelete
  4. Poate inca nu a aparut baiatul care sa-ti starneasca cu adevarat interesul..

    ReplyDelete
  5. Nu esti pretentioasa pentru ca vrei pe cineva care sa te iubeasca,iar la momentul oportun se va intampla.:) La uni mai devreme ,la alti mai tarziu...si acum ca sa ma refer un pic la varsta tu mai ai.atatea de trait incat sa nu te gandesti in cea mai mare masura din timp numai la asta.Decat sa intalnesti acum pe cineva care sa te raneasca mai bine mai tarziu...va fi la timpul potrivit.:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Deja a fost cineva care m-a ranit enorm.Acum vreau doar pe cineva care sa ma placa si eu sa il plac. :)

      Delete
  6. Îmi place foarte mult cum scrii. Și sunt foarte multe lucruri de care ar trebui să ne bucurăm...multe de care uităm.

    ReplyDelete
  7. Uneori se adună atât de multe încât toate explodeaza odată...

    ReplyDelete
  8. Ai rabdare Denisa,fiecare pe lumea asta are jumatatea lui.Trebuie sa ai rabdare si incredere in tine. Te imbratisez.

    ReplyDelete
  9. Ti-as putea zice ca o sa apara atunci cand nu te astepti, dar nu, pentru ca nici macar eu nu mai cred asta, insa ce pot sa-ti spun e ca trebuie sa te iubesti pe tine, iar daca cineva o sa reuseasca sa te iubeasca macar pe jumatate din cat te iubesti tu, atunci acel "cineva" e special:D

    ReplyDelete

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...