Saturday, April 13, 2013

E vorba de prieteni

Decat cu prieteni care ma uimesc prin vorbele lor ce sunt ca niste pietre grele si dureroase mai bine singura si cu zambetul pe buze.
Fiecare are parerea lui dar asta nu inseamna ca trebuie sa ne luam dupa toti.
Daca cineva nu crede ca eu pot sa am prieteni adevarati asta e stric problema ei pentru ca eu nu am de gand sa tin la cineva care imi spune ca vroia sa fie prietena mea dar vede ca nu se poate.
Recunosc ca nu a fost prea placut cand am auzit acele vorbe deoarece eu chiar imi doream sa fiu o prietena buna pentru acea persoana dar cum am zis mereu si cum voi mai zice: nu oblig oamenii sa stea cu mine sau sa imi vorbeasca.

Categories: , , , , ,

9 comments:

  1. Şi eu cred acelaşi lucru ca şi tine!Decât să suferim după nişte ,,prieteni" care defapt ne sunt cei mai mari duşmani,mai bine suntem singuri şi cu zâmbetul pe buze.Fără drame de telenovele,fără minciuni,fără prieteni.Adică nah,e bine să ai prieteni,dar nu trebuie să ne axăm doar pe una sau două persoane deoarece acestea ne pot dezamăgi profund.Ştii vorba aia:,,Fereşte-mă Doamne de prieteni,că de duşmani mă păzesc singur".

    Eu nu cred că tu meriţi asemenea oameni pe lângă tine.Dacă sunt răi,să îşi manifeste răutatea altcumva.Ai grijă de tine!:*

    XOXO,Raii!:)

    ReplyDelete
  2. Unii aleg sa-si bata joc de prietenia adevarata :|

    ReplyDelete
  3. " Chiar si in mijlocul unei multimi am fost intotdeauna singur."

    ReplyDelete
  4. Niciodata nu o sa putem fi pe placul tuturor si prietenii fi buni cu tine atata timp cat esti bun cu ei..Sper sa ai parte doar de oameni adevarati:)

    ReplyDelete
  5. unele fraze sunt chiar geniale si dea dreptul incredibile...te felicit

    ReplyDelete
  6. mai bine singur si fericit decat prost acompaniat...la fel gandesc si eu...
    din pacate nu prea exista prietenie adevarata...:(
    si daca exista, sunt de parere ca mama sau sora sunt singurele care iti vor binele cu adevarat!
    :*:*:*
    >:D<

    ReplyDelete
  7. De cele mai multe ori prietenii nu iti fac bine si atunci realizezi ca sunt persoane de care nu ai neaparata nevoie.Singuratatea nu e neaparat un dezavantaj,te face mai puternic...

    ReplyDelete

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...