Sunday, June 19, 2011

De ce sa te iert?

                     -11-

-Nu prea ai de ales. Hai sa mergem.
-Aaaa, nu ai vazut-o pe prietena mea?
-Ba da! Cele 2 au gasit iesirea.
-Si nu au venit dupa mine, spuse tanara mai mult ca pentru ea dar el o auzii.
-Nu vad de ce ar face asta. Doar erai cu prietenul tau.
-Nu suntem prieteni.
-Da se cam vede. Bun! Daca ti cararea asta drept inainte ajungi la poarta.
-Tu nu vii? Intreaba ea.
-Nu! Eu mai trebuie sa fac ceva.
-Bine, spune Anny si face un pas inainte dar apoi se intoarce si vru sa intrebe:
-Cum te…? Dar el nu mai era acolo.
Ajunge acasa pe la ora 1:00 nopatea. Isabela dormea. Se pune foarte obosita in pat si adormii imediat.A doua zi dimineata Anny  se imbraca si pleaca la scoala. In curtea scolii Austin , Miriam,Isabela si profesorul discutau. Ea se apropie de ei si intreaba:
-Ce se intampla?
-Cu cine ai fost aseara in padure Anny, o intreaba profesorul foarte serios.
-Cu Isabela.
-Dupa ce ne-am despartit si ai ramas singura cand Austin a plecat, spune prietena ei.
-De ce ar trebui sa fiu cu cineva?
-Anny! E adevarat ca zvonurile cu strigoii sunt o minciuna dar este si o poveste adevarata care spune ca acum 3 ani un tanar a intrrat in padure si nu s-a mai intors . El era foarte important.Austin l-a vazut cu tine.
-Da m-a condus un baiat pana la o carare dar cand am vrut sa il intreb cum il cheama a disparut.
-Pentru ca si-a dat seama ca il urmaream, spuse Austin.
-Imi pare rau dar nimeni nu mi-a spus povestea inainte. Ce ati vrea sa fac acum?
-Sa te intorci la noapte inapoi in padure cu Austin sa il cautati. Ne vedem la ora 23:00, spuse profesorul.
                                                             Va urma
Categories:

4 comments:

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...