Monday, December 12, 2011

O viata complicata

                                                                   23
Ellen: Sa faci parte dintre Magnifici e un lucru interesant.Lucrurile au mers bine pana sa apara Mira asta si sa strice tot.Ce s-a intamplat ieri a fost total aiurea.Sa vina ea si sa zica ca e noau sefa si nu stiu ce dar trebuie sa recunosc, rochia aia ii venea chiar bine.Totusi nu are cum sa ma intreaca.... sau da? Nu! in  nici un caz.Insa lasand asta la o parte trebuie sa fac ceva ca Teo sa o uite pe Stela.Ea trebuie sa fie cu Eas, Mark cu Megan ca doar fata aia il place de ceva ani buni iar Mira poate sa plece de unde a venit.....
-Ellen!
-Da, spun eu si ma uit la Eas care nu stiu cum dar a aparut in fata mea.Poate nu l-am vazut eu cand a venit fiind prea ocupata cu gandurile.
-Cei mai mari vor sa o antrenezi pe Megan.
-Dar ea nu are nici o putere.
-O sa vezi acum daca are sau nu, zice el si imi da niste foi.Eu ma uit pe ele si il intreb:
-Mira nu ar trebui sa fie aici?
Eas nu zice nimic asa ca imi ridic capul dar el nu mai era acolo."Oare unde s-o fi dus?" imi spun in mintea mea si plec catre casa lui Megan.Bat la usa de cam 2 ori si aud un asteapta dinauntru.Ea deschide usa si vad ca are ochii rosii.Intru inauntru si vad pe jos poze cu ea de cand era mica si Mark?O da, am uitat, cei doi se cunosc de la gradinita.Ma uit la ea zambind si ii spun:
-Probabil te intrebi ce caut eu aici.Raspunsul e simplu.Eas mi-a zis ca trebuie sa te antrenez dar eu am chef de cumparaturi.Ce spui?
-Vrei sa mergi cu plictisitoarea de mine la cumparaturi?
-Sigur ca da.Si ce spui de un nou look?
-Oricum e mai bine decat sa stau aici.
Amandoua am plecat pe drumuri prin magazine.Am reusit sa o fac si sa zambeasca.Era chiar mult mai draguta cand zambea si nu mai avea fata aia palida.Am cumparat de toate si am aflat ca Megan avea parinti importanti.La asta nu ma asteptam.La finalul zilei ne-am dus pe o terasa la un suc.
-Care e motivul acestor cumparaturi Ellen?
Nu ma gandeam ca va intreba de asta.Am judecat-o gresit.Zambesc , mai iau o gura de suc si ii zic:
-Ma gandeam sa te ajut sa il cuceresti pe Mark.
Ea se uita serioasa la mine cateva minute apoi schimba subiectul:
-Tu ce puteri ai Ellen?
-A vantului si uneori cand se intampla ceva rau ma gandesc la o persoana dar nu stiu de ce.Cred ca e ca o intuitie.
-Si acum la cine te gandesti?
-La nimeni.
-Bine, eu iti multumesc dar faza cu Mark nu cred ca va merge insa imi plac hainele pe care le-ai ales pentru mine.
-Atunci tot ce trebuie sa faci e sa le porti si sa vi la antrenament.
-Crezi ca e doar atat?
-Bineinteles.
Megan a plecat si eu am stat cateva minute.Dupa ce m-am ridicat si am platit masa cu banii lui Megan pentru ca ea a insistat am plecat spre casa.Foarte ciudat dar vroiam sa ma duc la Mira.De ce, nu stiu dar in capul meu asta era.Puteam sa o intreb care e treaba dintre ea si Mark.Perfect!Aveam scuza perfecta.Grabesc pasul si ajung la blocului ei.Ciudat dar nu mi-a mai venit sa zambesc.Bat la usa incet apoi tot mai tare.Cred ca am batut de 10 ori si deveneam tot mai ingrijorata. Stai asa. Ce fac eu aici?Poate doarme la ora asta sau poate e in oras, nu e treaba mea ce face ea.Plec afara si ma indrept spre casa.Dar ce era senzatia asta? De ce in mintea mea aparea Mira intruna?Intru in casa si dupa ce ma schimb si fac un dus ma pun in pat incercand sa o alung pe acea fata din capul meu.Si odata cu somnul am reusit.
                                                              Va urma

5 comments:

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...