Tuesday, October 16, 2012

Descrierea partenerului perfect

Ieri seara cand citeam bloguri am ajuns si pe la Sorana. Ea a scris o postare despre Barbatul perfect/Femeia perfecta.Aceasta postare se refera la partenerul perfect pentru voi.Ea a zis ca putem face si o postare si dupa o pauza de 5-6 zile in care nu am scris nimic inspiratia s-a oprit si pe la mine.

Acum doi ani daca ma intreba cineva cum anume as vrea eu sa fie un baiat pentru tine, imediat ii ziceam ca pe o poezie aceste lucruri: 1 sa fie dragut, 2 sa nu fie inalt nici scund, 3 sa nu fie gras nici slab, 4 sa aiba ochi albastri si parul blond, 5 sa fie glumet ca sa rad, 6 sa aiba un caine de rasa, 7 sa cante la chitara, 8 sa fie cunoscut de lume, 9 sa aiba credinta in Dumnezeu (aceasta era cea mai importanta cerinta de pe lista)
Aceasta lista a fost facuta intr-o vara pe cand eu aveam 13 ani. Sa nu credeti ca va mint.V-am zis aceasta lista ca sa va dati seama cat de mult puneam accent pe fizic atunci si cat de putin pe suflet. Dar aveam 13 ani.Ce stiam eu despre sentimente?Absolut nimic.Pe atunci acum eram suparata si peste 2 ore nu mai aveam nimic.

Acum, peste 2 ani aproape 3.Cel mai sigur spus e peste 2 ani jumatate, iata lista mea:
1 Sa fie bun la suflet, 2 Sa fie protector, 3 Sa fie glumet, 4 Sa fie dragut, 5 Sa aiba parul brunet si ochii caprui, 6 Sa fie sensibil atunci cand este nevoie, 7 Sa fie muncitor, 8 Sa ma iubeasca (desi e cam greu de crezut ca cineva ar putea sa ma iubeasca...) 9, sa aiba multa credinta in Dumnezeu.

Dupa cum vedeti este o diferenta. Au ramas doar 3 sau 4 cerinte care se potrivesc: sa fie dragut, sa fie glumet, sa aiba credinta in Dumnezeu, sa fie brunet cu ochii caprui /sa fie blond cu ochii albastri. Daca inainte ziceam ca iubesc blonzii cu ochi albastri acum zic ca nu mai vreau sa dau de ei niciodata:))
Ce interesanta e viata nu? Azi vrei ciocolata cu alune si dupa ce mananci prea multa vrei cu biscuiti.Tot asa pana o gasesti pe cea potrivita.
In concluzie, pe masura ce cresti te schimbi fie in bine fie in rau. Eu una consider o mare diferenta intre lista mea de acum si lista de atunci. Atunci voiam sa fiu hipnotizata de fizic insa acum vreau sa ma indragostesc de suflet.

Ok, din nou m-am cam lungit cu aceasta postare dar din moment ce nu am scris 5-6 zile intregi cuvintele tot vin si iar vin.Ca sa vedeti si voi ce patesc daca nu scriu cateva zile.Scrisul a devenit pentru mine ca apa pentru oameni, insa cu un motiv anume.O sa aflati mai multe si despre acest subiect intr-o alta postare. :d

19 comments:

  1. Baiatul perfect nu exista cel putin nu in cerinte sau fizic sau in alte feluri.Doar noi il vedem perfect atunci cand il iubim asa cum este cu calitati si defecte asa cum si el ne vede pe noi ,iubirea este principalul spre perfectiune,cea sufleteasca.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Probabil de asta la mine nu e nimeni perfect, pt ca eu nu pot sa iubesc.

      Delete
  2. Aici eu chiar nu am o lista:)) consider ca lucrurile astea vin de la sine...pur si simplu e important cum te simti tu cu el, cand esti cu el...te simti altfel..te face sa razi, aveti ce vorbii...si daca te simti bine in compania lui asta e cel mai important..aspectul pentru mine cel putin e aproape nul :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si daca nu vin de la sine? Atunci ce se intampla?:-?
      Eu simt ca daca nu imi place la inceput macar ceva, niciodata nu o sa imi placa. :-??

      Delete
  3. "8 Sa ma iubeasca (desi e cam greu de crezut ca cineva ar putea sa ma iubeasca...)". E greu...si totusi, de ce ai spus acest lucru? Credeam ca sunt singurul care spune asta, insa parca a fost doar in unele momente, de neaccepare a sinelui...insa nu vreau sa cred asta si nici tu!:-<

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eu mereu spun asta si sunt convinsa ca nimeni nu ma iubeste pentru ca imi dau seama din indiferenta lor. :-??

      Delete
  4. Nu exista perfectiune. Sculptura lui Pygmalion a prins viata - conform mitologiei grecesti. Sunt perfect de acord cu parerea Ralucai: lucrurile vin de la sine.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Poate vin de la sine la toti ceilalti dar nu si la mine.La mine nimic nu vine de la sine.Daca nu fac eu ceva nimic nu se intampla.

      Delete
  5. Nu prea exista perfectiune,dupa parerea mea...Cand ajungi sa iubesti pe cineva,il iubesti cu tot cu defecte si cu calitati!;)

    ReplyDelete
  6. nu prea-mi surade ideea asta cu lista pentru barbatul perfect/ideal...lucrurile vin de la sine..in dragoste nu prea merge cu liste :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Crezi? E ciudat pentru ca la mine nu vin lucrurile de la sine, sa nu mai pomenesc de dragoste :-j

      Delete
  7. Draga mea...lucrurile frumoase li se intampla celor care stiu sa le astepte!
    Daca simti ca nu meriti sa fii iubita. inseamna ca nu a venit acel cineva care sa vada ce se ascunde in tine..acel cineva care va scoate cele mai frumoase calitati pe care tu le ai.. acel cineva pentru care defectele tale vor fi motive de amuzament sau cel mult de trecut usor cu vederea..:)
    Ai doar 16 ani, crede-ma.. peste 5-7 ani vei zambi recitind ceea ce ai scris..:)
    Te pup

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mereu cand am asteptat bine a venit mai mult rau :d
      Eu una nu vad nici o calitate in mine si nu sunt negativista ci realista :)

      Delete
  8. Eu zic ca fizicul nu e asa important in sensul ca daca se intampla sa intalnesti pe cineva si sa va palceti reciproc nu cred ca mai conteaza ca el e saten si "baiatul tau ideal" e blond. Desi cred ca oricum fiecare avem o idee si despre aspectul fizic ideal :D

    ReplyDelete
  9. Suntem intr-o continua schimbare, iar ceea ce gandeam cand eram mici, e posibil sa nu se mai potriveasca cu gandurile de la maturitate :|

    ReplyDelete
  10. Cand ne indragostim deobicei nu vedem defectele ci doar proiectia din mintea noastra. Ne imaginam ca el e perfect. Si cand cade de pe soclul unde l-am pus, se racesc si sentimentele. Cand ajungi la iubire, adevarata iubire, ai ochii larg deschisi ,,ca lampile de la tren'' cum spunea un intelept. Ai lista lui cu calitati si defecte si totusi il alegi pentru ca nu exista altcineva mai potrivit. Iti doresc sa il alegi cand va veni timpul pe cel ales deja de Dumnezeu pentru tine >:D<

    ReplyDelete

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...