Tuesday, April 3, 2012

Printul neperfect-Cap.7

Mi-a strans mana usor zambind.Sper deosebire de Will care ma apuca de mana atingerea lui Geosh era mult mai delicata.
-Ce faci dupa ore Amy?
-Ma duc acasa.
-Nu ai chef de un suc?
Oare tocmai m-a invitat un baiat in oras sau doar mi se parea mie?Sa am prima intalnire adevarata in care sa fiu doar eu si cu un baiat nu si cu toti ceilalti prieteni.Ce frumos suna dar prea frumos ca sa fie adevarat.La fosta mea scoala nu prea ma chemau ceilalti sa ies cu ei, de ce aici ar fi diferit?
-Deci?
-E frumos din partea ta Geosh dar mai bine nu.
-De ce?
-Pentru ca...
-Te-a invitat Will deja nu?Trebuia sa ma gandesc.Cum sa mai iesi cu mine acum?
-Nu m-a invitat.Vreau sa ies cu tine.M-am razgandit.
-Esti sigura?
-Da, ii raspund eu zambind.I-am zis da pentru ca nu vroiam sa creada ca imi place de Will.Plus ca i-a disparut zambetul atunci cand i-am zis nu dar i-a reaparut la loc cand am spus ca m-am razgandit.
-Multumesc, multumesc, esti o dulce.
Zambea mai mult acum si asta imi dadea un sentiment de bucurie.Inainte sa plece m-a imbratisat cateva secunde iar acest lucru mi-a trezit fluturasii din stomac.
-Ne vedem dupa ore, zice el apoi pleaca lasandu-ma cu un zambet pe buze.Acum aveam o intalnire cu un  baiat care parea ok.Iar acei ochii intreceau ochii lui Will...
-Amy?Amy!
-Da!, spun eu trezita din visare.
-Esti bine?
-Da, de ce nu as fi?intreb eu si am inceput sa devin agitata dar nu stiu de ce.
-Atunci la cine te gandeai?
-Eu? La nimeni.
Obrajii mei au inceput sa se inroseasca incet.Stiam ca Deizi si-a dat seama ca ma gandeam la cineva si roseata din obraji nu prea imi acoperea minciuna.
-E Will?
Acum chiar m-am enervat.De ce toata lumea intreaba asta?Will  in sus Will in jos.M-am saturat de Will.
-Nu!De ce crede toata lumea ca imi place de Will?!, am explodat eu desii asta a fost cea mai mare greseala pentru ca toti si-au mutat privirea spre mine si au inceput sa rada.Mi-am plecat capul in jos.Toti radeau de mine.Lacrimile s-au adunat in ochii mei.Am alergat spre usa spre usa cu ochii inchisi.Fix cand am simtit mirosul aerului proaspat m-am izbit in cineva care si-a pus mainile pe spatele meu si m-a lipit de el.Dupa parfum stiam ca e un el si stiam ca e Will.Mi-am ingropat fata in pieptul lui si am inceput  sa plang mai tare.Rasetele au incetat.Linistea a fost intrerupta de clopotel.Trebuia sa imi sterg lacrimile si sa merg la ora dar mainile lui Will nu m-au lasat.
                                                                       Va urma

30 comments:

  1. pfoaisss....:X:X:X:X...mai scrie si aziii...pune si urmatorul capitol...te rogggg...
    >:D<...pls,pls,pls...:X

    ReplyDelete
  2. Of,of,of dragostea asta.Abia astept continuarea sa vad ce se intampla.Ador povestile tale si mereu reusesti sa ma tii in suspans :)
    Iti trimit pupicei si imbratisari langa ei:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc mult>:d<
      si eu te imbratisez cu drag:*

      Delete
  3. Te invit sa participi la concursul meu pe blog .Chiar aici http://smile-without-you.blogspot.com/2012/04/concurs.html

    ReplyDelete
  4. Geosh imi place din ce in ce mai mult.Si daca reuseste sa-l faca si pe will gelos o sa imi placa si mai mult.Mi se pare un tip de treaba.Sper sa nu ma insel.In baieti nu prea poti sa ai incredere niciodata.
    Saraca Amy!Imi pare rau pentru ea.:(
    Imi place mult capitolul.Ma bucur ca ai postat asa de repede.:)
    Astept next-ul.:*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si eu astept sa postezi si tu la povestea ta:x

      Delete
  5. e prima data cand iti citesc aceasta poveste, pentru ca nu am mai avut timp in ultima vreme de citit, dar pare super. o sa citesc si capitolele care le-am pierdut. faci o treaba super !

    ReplyDelete
  6. will,will,will....tu esti de vina:)):)):)) e bine macar ca amy are acum o intalnire:p sa vedem ce va crede will:))
    posteaza repede;)

    ReplyDelete
  7. Of, of ,of. Amy de ce esti asa de impulsiva?:))
    Nu pot sa cred, ca iar apare d-l. perfectiune Will. Uite ce e don”sorule Will, eu nu am nimic cu tine. Dar daca te schimbi, poate ma mai gandesc si te las sa fii cu Amy.
    Ia exemplu de la Geosh.:) El e mult mai simpatic.:))

    ReplyDelete
  8. Frumos :x Astept continuarea :)

    ReplyDelete
  9. Ai un dar nemaipomenit de ati expune gandurile.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eu iti spun ca ai un dar nemaipomenit de a tine lumea pe jar ;))
      Foarte frumos :x:*:*
      Stii ceva de blog-ul "Midnaightstorie"? ... l-am gasit tot la t, dar acum nu mai dau de elX() parca la inghitit pamantul :|:*

      Delete
    2. Acel blog este sters din cate stiu eu dar Anka si-a facut altul:d
      Poti sa intri aici : http://littlebrowneyes.blogspot.com/

      Delete
  10. Astept next:X. M'ai lasat in suspans.:)

    ReplyDelete
  11. Hmm... mie nu-mi place de Will. Sincer, as prefera ca ea sa fie cu Geosh :D

    ReplyDelete
  12. Il ador pe Will!Esti GENIALA!!!!nu mai am rabdare asa ca fug la urmatorul capitol!:*

    ReplyDelete

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...