Wednesday, January 11, 2012

Doar tie

Viata mea...
Pare goala fara tine in ea.
Aici e sufletul me, te rog nu-l arunca.
Intoarce-te si spune-mi macar ceva.

De am gresit cu ceva, imi pare rau,
Intentia mea nu a fost asta, zau.
Dar n-ai stiut si uite asa ai plecat,
Singura din nou m-ai lasat.

Ai plecat dar niciodata nu ai fost aici,
Sa ma iei de mana si sa ma ridici,
Nu ti-a pasat de mine si de inima mea,
Acum pleca si cauta pe alta.

Totusi vreau sa-ti spun ca nu sunt rea,
Inca mai pot fi amica ta.
Depinde de tine daca vrei sau nu,
Eu nu te voi uita oricum.
Categories: , ,

17 comments:

  1. Raisa: multumesc

    Miss Rose: x

    ReplyDelete
  2. atatt de frumos :xmai astept potari ca ale tale:))

    ReplyDelete
  3. minunata..:X...chiar imi place foarte mult...:*

    ReplyDelete
  4. Florea: si eu astept inspiratie :))

    @nk@: ma bucur ca iti place >:D<

    ReplyDelete
  5. Minunata poezia..:x

    ReplyDelete
  6. Denisa Irina: multumesc >:D<

    ReplyDelete
  7. Frumoasa poezia. chiar scri frumos :)

    ReplyDelete
  8. Lavi H.:e de impacare dar el nu cred ca va citi asta deci nu o sa fie nici o impacare.

    Goda:multumesc

    ReplyDelete
    Replies
    1. ai putea sa i-o arati , atunci sigur o va citi :)

      Delete
    2. Si daca i-o arat si o va citi, nu rezolv nimic cu asta

      Delete
  9. tristete profunda...
    of, clipele astea sunt cele mai urate din viata cuiva..
    dar trec, nu uita.

    ReplyDelete

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...