Friday, March 18, 2011

Doar prieteni?!

Capitolul 1


Era o dimineata frumoasa si insorita. Ea purta un maieu alb si o fusta albastra care era cu 10 cm mai sus de genunchi. Se uita  la cerul senin fara nici o urma de nori. Deodata inchise ochii si cu un zambet pe buze spuse:
-Imi  strici imaginea.
-Ciudat . Eu credeam ca cereai cerului sa sa ma aduca la tine.
-Ti-am mai spus: daca te flatezi singur nu o sa ajungi nicaieri.
-Ba eu cred ca as ajunge foarte departe.
-Josh …, imi pare rau dar ce va fi diferit de data trecuta?
-Ha, ha ,ha!!! Data trecuta? Alexa noi ne-am despartit pana sa fim impreuna. Ha, ha ha ! Dar ai dreptate. Nu as putea sa imi las frumoasa prietena pentru o urata ca tine.
Se uita la ochii ei verzi ca smaraldul, la suvitele lungi, blonde, ondulate.Ce frumoasa se facuse. De la acea fata care purta aparat dentar si parul  mereu in doua codite devenise ca o zana.
-Chiar nu imi dau seama ce vezi la ea, nu e genul tau , zise Alexa.
-Sa fiu sincer nici eu.
-Ha, ha , termina cu gluma.
-Oricum nu te intrece pe tine.
-Parca  ai spus ca sunt urata  si acum nu ma intrece Mia?Maine sigur o sa spui din nou ca arat ca un monstru nu?
-Mai degraba vrajitoare. Dar e buna si a ta.
-Of, of Josh…. Cine te mai intelege?
-E extrem  de frumoasa si sta chiar linga mine.
-Termina!!!
-Hei dar ce am facut?
-Mia e prietena a mea. Nu poti sa o inseli.
Se ridica sa plece dar el o prinse de mana  si o trase inapoi jos.
-O iubesc pe Mia!! Nu as putea niciodata sa o insel!! tipa el, dar prezenta unei persoane care venea spre ei il facu pe Josh sa se calmeze.
                                                            VA URMA...

17 comments:

  1. Oricat de gri ar fi ziua de azi,citindu-ti blogul si in special articolul asta trebe neaparat sa zambesc...:) frumos denisa...

    ReplyDelete
  2. ador designu tau pacat ca nu se potriveste cu blogu meu dar este super...genu designului tau :P

    ReplyDelete
  3. Jigsau multumesc:)

    29decembrie o sa vezi ce va urma:)

    ReplyDelete
  4. Dar oare... cine-i mai poate înțelege pe băieții din ziua de azi? Bine, nici cu unele fete nu mi-e rușine!
    Foarte drăguț... așteptăm continuarea! :)

    ReplyDelete
  5. Mi-a facut placere sa citesc ce ai scris ,vreau sa vad continuarea.

    ReplyDelete
  6. Lavi ma bucur ca ti se pare interesant:)

    Azucena o vei vedea in curand:)

    ReplyDelete
  7. Asa...deci...iar incepi sa ne tii in suspans,dupa cum e inceputul pun pariu ca si aceasta o sa fie o poveste foarte interesanta:)Abia astept continuarea:P

    O duminica cat mai faina sa ai>:D<

    ReplyDelete
  8. App:Sa ma invet si pe mine sa pun emoticoane pe blog sa apara si la mine cum apare la tine;)) >:D<

    ReplyDelete
  9. dream o sa te invat cu cea mai mare placere>:d<

    ReplyDelete
  10. Mi-a placut tare mult "Intrebare si raspuns" dar asta pare mult mai interesanta ;;)

    ReplyDelete
  11. gandim la fel Kateryna >:d<

    ReplyDelete
  12. Titlul este cât se poate de original, nu mă aşteptam să fie, defapt, fic. Capitolul e cam scurtuţ şi ar trebui să fii atentă la gramatică, la semnele de punctuaţie, pentru că (îmi) îngreunează citirea. Deasemenea, mereu am fost de părere că descrierea ar trebui să stea la baza unui fic, pentru că numai aşa poate înţelege cititorul ce se petrece cu adevărat, să interpreteze toate nuanţele, să fie atras de detalii. Totuşi, a fost un capitol reusit. Am mai văzut astfel de teme, acest plan pentru structură, se pare că e la modă. Succes cu următorul capitol (dacă nu cumva e deja postat).

    ReplyDelete
    Replies
    1. multumesc pentru comentariu dar aceasta poveste este deja inchisa asa ca te rog nu te mai obosi sa lasi comentarii:d
      multumesc mult

      Delete

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...